Lyana Yahya

Bonjour !
Hey ! Good days to you!


Assalamualaikum . Welcome to my unprivate diary .Be nice here . Sila tinggalkan jejak dekat bawah :)

Status : Blog bertukar imej c:


Tagboard
Footprints here!



Recent post



Credits

Basecode: Nadya
Full edit: SitiSyuhadah
Header by: Aeen's
Re-Edit by: Me
Others: Kihah|Aina|Izyan|Namika Chan|Eeda

0Comment(s)
semalaman aku pikir nak
kasi ape kat mak hari ni . masa sgt 
terhad . nak beli hadiah ? ngk jam 
hampir 9.30 mlm . adoii ! ape aku nk
buat ni . tanpa pikir panjang . aku pon
tutup segala buku sekolah kat ats meja
terus lari g rumah dila (malam jumaat)
aku : assalamualaikum ..
dila : waalaikumsalam . nak pe yana ?
aku : dila pinjam marker .
dila : kjp . 


2 minit kemudian..


dila: nahh..ko nk wat pe ?
aku: adalah .terima kasih .
dila : blurrr .( aku ketawa jahat)


sampai je kat rumah . aku keluar kan
kertas warna . and start gunting2 kertas .
aku wat kad yg simple je . bentuk love .
corak pon sikit2 je .tpi siap pukul 1 pagi
HAHA . biasa la budak x de seni bnyak
membazir kertas . haha .
so , pagi tadi lepas brekfast kat balau
aku n ayah anta mak g keje . masa mak nak keluar 
aku pon hulur la kad yg x seberapa cantik tu . haha
reaksi mak :
mak : apa ni ? (sengih2)
aku : adalah . (ketawa)
mak : senyum dan terus g opis ..


(kad aku sgt buruk . adoiii ! HAHA)




       MY MOM :)



| NEWER POST